Metropool Bangkok - Reisverslag uit Bangkok Noi, Thailand van Ad - WaarBenJij.nu Metropool Bangkok - Reisverslag uit Bangkok Noi, Thailand van Ad - WaarBenJij.nu

Metropool Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Ad

10 Januari 2019 | Thailand, Bangkok Noi

Huh! Hoe zat het ook alweer als je naar 12 uur vliegen vanuit de luchthaven in zo’n metropool met ruim 8 miljoen inwoners naar het hotel wil! Gewoon in de rij aansluiten, ticket uit de automaat halen en op het aangewezen vak op de taxi wachten. Binnen een paar minuten zitten we in de taxi en zijn we onderweg, vanuit het koude kikkerlandje, door het zwoele Bangkok in de hitte van 30 graden, went snel. We kijken uit over de Menamrivier met een oeverskyline van hoge wolkenkrabbers en een keur aan schepen die zich al kronkelend over de rivier bewegen. Van grote duwboten tot pagode-achtige jonken en watertaxi’s die af en aan varend hun dienstregeling uitvoeren. We wandelen al snel weer door kronkelige maar wel schone straatjes vol met elektra draden. In de wijk langs de rivier waar wij vertoeven zijn vooral werkplaatsen en winkelnissen met motoronderdelen te vinden; een versnellingsbak wordt hier weer als nieuw verkocht. En met een vriendelijke glimlach zien de Thaise werkers de vele toeristen hier aan zich voorbij trekken.

• 10 Januari 2019 - 09:18

Tony Lenatti:

Wat zien jullie er mooi uit. Het is wel wat kouder geworden hier in ons kikkerlandje. Maar daar kan ik wel weer aan wennen. Aan hitte kan ik niet wennen. Veel plezier en maak er een mooie tijd van. Gr Tony

• 10 Januari 2019 - 09:50

Hans Kuipers:

Heel veel plezier daar in Azië. We zijn gisteren terug v Thailand/Laos.
    Tip in Bangkok; dagje fietsen met Jo Kessels.
    Groet Hans

• 10 Januari 2019 - 10:04

Mark:

Hoi Ad en Mechtild,

Weer mooie foto's sie jullie hebben geplaatst en inderdaad wat zien jullie er beeldig uit.

Geniet lekker van jullie tripje en veel plezier en avontuur.

Petra en Mark

• 10 Januari 2019 - 10:08

Tinie Van Loon:

Fijne vakantie door zuid Azie. Geniet ervan.

• 10 Januari 2019 - 11:22

Jeannette:

Wat leuk, daar zijn wij ook geweest.
    Geniet er maar lekker van, er is genoeg te zien.

Groetjes van Jeannette en Willem

• 10 Januari 2019 - 11:32

Wil :

Hoi Mechtild en Ad,

Zo te lezen genieten jullie volop van deze prachtige reis!
    Bedankt voor jullie reisverslagje en de mooie foto!

Fijne tijd!

Wil

• 10 Januari 2019 - 11:34

Arthur:

Veel plezier en vergeet niet naar het huis van Jim Thompson te gaan, prachtig!

• 10 Januari 2019 - 11:38

Nelly:

Hallo levens genieters,
    Super mooie foto's !
    Geniet van het mooie avontuur de komende weken .

Nelly

• 10 Januari 2019 - 12:21

Lous:

Een fantastische vakantie toegewenst.
    Lieve groet, Lous.

• 10 Januari 2019 - 14:13

Hannie:

Ha die reizigers, wat een mooi begin !
    Groetjes uit kikkerstratum

• 10 Januari 2019 - 15:31

Barbara:

Wauw!!!

Geniet ervan x

• 10 Januari 2019 - 15:46

Willie Jacobs:

Ad en Mechtild Wereldburgers...

Nog met de Nieuwjaarswensen en de muzikale klanken van het NieuwjaarsConcert in het Muziekgebouw Eindhoven in de oren, vele prikkels en vertoeven in Wereldstad....voordat monotomie jullie in de greep krijgt... Haha!
    Gedeelde vreugde is dduubbbbeellee vreugde.
    Geniet van alles en vooral met en vanElkaar daar!!
    Hartelijke groeten,

Willie Jacobs

• 10 Januari 2019 - 16:19

Cees Horsten:

Dag wereld burgers.Vergeet vooral de Khao San Road niet. Is het mekka van de back pack tourist

• 10 Januari 2019 - 17:14

Charlotte Van Den Elzen:

Hoi Ad en Mechtild

We wensen jullie een hele fijne vakantie en we gaan weer genieten van jullie geweldige reisverhalen !!

Groetjes, Chris en Charlotte

• 11 Januari 2019 - 14:50

Teun Snelder:

Jaloers jaloers....lekker zwerven door de stad in de zwoele hitte en al zwetend de informele sectore bekijken...van handeltje naar handeltje....kijken...niet kopen....gewoon lekker doorlopen. Wens jullie veel plezier aldaar. Ik ga 3 weken naar Zuid Afrika, ook lekker!!! projectenwerk houdt me sterk

• 11 Januari 2019 - 15:52

Marieke: