Goodbye Nepal - Reisverslag uit Sankhu, Nepal van Ad - WaarBenJij.nu Goodbye Nepal - Reisverslag uit Sankhu, Nepal van Ad - WaarBenJij.nu

Goodbye Nepal

Blijf op de hoogte en volg Ad

01 December 2014 | Nepal, Sankhu

Na de dagen van bezoek aan het prachtige weeshuis Hamro Gaun, kinderen, stafleden en bestuur is het opnieuw moeilijk afscheid nemen. In Kathmandu hebben we het lokale kantoor van Stichting Veldwerk bezocht en de donatie van onze 60-jarige viering gebracht. Een donatie voor de vervolgopleiding van de 17-jarige jongeren en ouder. Die bij het verlaten van het weeshuis een beroepsopleiding krijgen om zo een zelfstandig bestaan te kunnen opbouwen en daarmee kunnen overleven.

En al wandelend de sfeer nogmaals opsnuivend van het pluriforme Kathmandu waar het weer gewoon als van ouds stroomuitval is. Dat was tijdens de SARC-conferentie van de landen aan de Indische oceaan natuurlijk niet het geval - ahum. En nu op naar Birma of Myanmar zoals men het de laatste tijd ook wel wil noemen.

• 01 December 2014 - 12:56

Arthur Verbiest:

Veel plezier in Birma!

• 01 December 2014 - 16:50

Guus En Mieke:

Hallo mechtild en ad,
    Wat goed zeg om jullie weer op reis te zien, we wisten niet dat je nu al gegaan was.
    Mooie foto's en leuke verslagen. Hoe lang gaat de reis duren?
    We zijn ook benieuwd naar jullie belevenissen in myanmar.
    Veel plezier en geniet ze, dat doen wij ook van jullie berichten.
    Groetjes uit de primulastraat, vandaag nogal grijzig en kil. (3gr.C)

• 01 December 2014 - 17:20

Annemie:

Ha Ad en Mechtild,

Ik ben benieuwd naar jullie belevenissen in Myanmar. Geniet ervan!
    Groetjes van het Gerardusplein, koud, grijs en donker( 17.00).
    Annemie en Ber.

• 01 December 2014 - 17:28

Chris En Charlotte:

Hoi Ad en Mechtild

Mooie foto's met prachtige kleuren en heerlijk weer zo te zien.
    Heel veel plezier in Myanmar !!

Groetjes, Chris en Charlotte

• 01 December 2014 - 19:24

Nijsje:

Hoi Mechtild en Ad,
    Spannend weerzien lijkt me, en een leuke ontvangst met de trouwerij.
    Nu moeten jullie weer afscheid nemen, en gaan een nieuw avontuur tegemoet in Myanmar.
    Leuk om de belevenissen te lezen; maken we het op afstand mee,
    Lieve groet van Nijsje

• 01 December 2014 - 20:02

Ien:

Hoi primulaatjes, zo te zien gaat het jullie goed en hebben jullie weer voor veel plezierige gezichten gezorgd in Nepal. Nu op naar Myanmar, ben benieuwd, hoe het daar is en wat voor avonturen jullie weer tegemoet gaan. Hier is het koud, grijs en somber.
    Groetjes Ien.

• 02 December 2014 - 13:47

Jeannette:

Hoi Mechtild en Ad,
    Een heel bijzonder vervolg van jullie 60 jaar-viering! Mooi dat jullie zelf jullie cadeau hebben 'afgeleverd'. Heel veel plezier nu in het jullie onbekende Myanmar.
    Groetjes uit de Roosten,
    Jeannette en Paul.
    p.s. Mechtild, alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.

• 05 December 2014 - 10:32

Nijsje:

Na een goed weerzien was het vast moeilijk afscheid nemen.
    Nu het volgend avontuur; aan de foto's te zien ook een prachtig land.
    Geniet ervan!!!
    Lieve groet

• 12 Augustus 2019 - 11:30

MIRJAM VAN HOEK-EIJDEMS:

Ha die Mechtild,

Was vandaag veel met de kinderbescherming bezig. Jouw naam kwam in mijn hoofd voorbij.
    Ik heb bij de Stichting Kinderbescherming gewekrt onder Toop van de Besselaar, bij Betty Schriks,
    Ik was toen nét 17 jaar. Ben gisteren 61 geworden. en Weduwe in eind 2017. Geen kinderen.
    Ben nog bij jou geweest vaker, toen je op kamers zat in de Hertogstraat. We konden goed met elkaar opschieten.
    Ik heet Mirjam, weet je dat nog?

Ik had wel gedacht dat je wereldreizigster zou worden. SUPER, man.
    Een echte avonturierster was je toen al.
    Je bent qua uiterlijk niets veranderd. Je zal iets ouder zijn dan ik, denk ik.

Zou een reactie heel leuk vinden.
    lieve groetjes, ook aan je man.
    xxx
    Mirjam van Hoek-Eijdems