Koteshwor - Reisverslag uit Sankhu, Nepal van Ad - WaarBenJij.nu Koteshwor - Reisverslag uit Sankhu, Nepal van Ad - WaarBenJij.nu

Koteshwor

Door: AvBest

Blijf op de hoogte en volg Ad

24 November 2014 | Nepal, Sankhu

Na de nu al enigszins gebruikelijk lange reis van een dag, en het in wezen overslaan van een echte nacht, zijn we weer geland in het hectische Kathmandu. Na een lange wandeling op bezoek bij de sherpa's Hidaya en Danish. Aldaar in de buurt Koteshwor een lokaal hotelletje gezocht. heerlijk rustig geslapen, ahum. Maar wel onder de start- en landingsbaan en naast een drukke weg... Toch maar een hotelkamer in de toeristenwijk Thamel gezocht. Wel net zo gezellig.

• 24 November 2014 - 10:42

Stan:

Werelreizigers, alweer die kant op van de wereldbol! Veel plezier en doe voorzichtig

• 24 November 2014 - 11:11

Yvonne:

Dacht vanmorgen net dat ik jou eens moet bellen. Maar zie nu dat je op vakantie bent. Heerlijk!! ik ben benieuwd naar jullie verhalen.
    groet, Yvonne

• 24 November 2014 - 12:48

Hans Kuipers:

De start is er. Ben benieuwd naar jullie verslagen. Vooral ui Myanmar.
    Groet Hans

• 24 November 2014 - 17:12

Willie Jacobs:

Haa die Ad en Mechtild,

Dit bericht verbaast me, maar kan het goed begrijpen dat jullie weer naar Nepal te zijn gegaan nadat ik er zelf in 2008 32 dagen ben geweest..........!!

Maak optimaal gebruik van jullie levensenergie!!!
    Graag zie ik jullie verslagen als 'thuis(moeten)blijver tegemoetdt....

Hartegroet,

Willie

• 24 November 2014 - 18:43

Chris En Charlotte:

Hoi Ad en Mechtild
    Hartstikke leuk dat we weer kunnen meegenieten van jullie belevenissen.
    Heel veel plezier!!!!

• 24 November 2014 - 19:42

Greetje:

Hoi Ad en Mechtild,
    Fijn om iets van jullie te horen! Ik hoop dat jullie samen een geweldige reis hebben en lees graag jullie avonturen. Liefs Greetje

• 24 November 2014 - 20:26

Marielle:

Hallo.. hier vanuit Groningen! Mechttild.. verjaardagskaartje gestuurd maar die ligt dan lekker op je te wachten in Eindhoven. Heerlijk zeker om daar weer te zijn en een aantal mensen weer te ontmoeten. Groetjes aan Hidaya en Danish. en dikke zoen voor jullie Marielle

• 24 November 2014 - 21:32

John En Marianne:

Hoi Ad en Mechtild
    Geniet van alles. Wij genieten van hier uit met jullie mee.Maar doe voorzichtig.
    Groetjes John en Marianne

• 24 November 2014 - 22:24

Annemie:

Ha Ad en Mechtild,

Geniet van de mooie weken die eraan gaan komen!We hopen dat het een mooi weerzien zal zijn!
    Groetjes Annemie en Ber.

• 25 November 2014 - 16:45

Ruud:

hee ad! Ik wist nit dat die spooktocht zo ver weg was. Dan was ik misschien toch meegegaan!

• 25 November 2014 - 21:36

Mark En Petra:

Hallo Ad en Mechtild,

Goed om te lezen dat alles goed gaat en fijn dat jullie ons op de hoogte houden.
    Geniet er lekker van.....enne Ad.......29 december weer lekker Rikken .....

Grt. Petra en Mark