Jungle - Reisverslag uit Sauraha, Nepal van Ad - WaarBenJij.nu Jungle - Reisverslag uit Sauraha, Nepal van Ad - WaarBenJij.nu

Jungle

Blijf op de hoogte en volg Ad

31 Oktober 2013 | Nepal, Sauraha

In het zuiden van Nepal ligt Chitwan en sluit aan op de tropen. Normaal is het er 45 C en erg vochtig maar momenteel slechts 32 C gemiddeld. In het nationaal park met zijn 930 vierkante kilometer zitten tijgers, beren, olifanten, krokodillen enz.

Op de tocht door de jungle, het lijkt net Moogli met Haathi, Baloe, enzovoorts. Neushoorns en olifanten in de graslanden gespot en luiaards, veel soorten vogels o.a. de bijeneter. Een paradijselijke omgeving waar de olifanten geboren in het park worden getraind en ingezet voor klussen o.a. in de jungle. Mogen terug naar Kathmandu waar we nog een enkele dagen van het religieuze lichtjesfeest Tahir meemaken. En dan aan de slag.

• 05 November 2013 - 11:03

Carst:

Wat een belevenissen! Leuk om een beetje bij te houden wat jullie allemaal meemaken. Heel veel plezier nog de komende maanden.

Carst

• 05 November 2013 - 16:43

Arthur Verbiest:

Ziet er prachtig uit!

• 05 November 2013 - 20:09

Annemie:

Super mooi! We leven met jullie mee.
    groetjes Annemie en Ber.

• 07 November 2013 - 14:57

Mieke En Guus:

Hallo, we krijgen een mooie indruk van jullie belevenissen.Hopelijk krijgen jullie de kleren nog wel droog met die vochtigheid. Jullie overburen vieren nu Diwali, met de nodige waxinelichtjes voor het raam. Wordt daar ook gevierd denken we. Succes met de taalcursus en het werk.

• 07 November 2013 - 23:11

Nijsje:

Hoi ad en mechtild,

Niet nat van de regen zoals hier, maar wel hoge vochtigheid bij jullie
    Leuk om voor HET echte werk nog bij de olifanten tezijn geweest

Groetjes van Nijsje