Baharise - Bungy Jump - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Ad - WaarBenJij.nu Baharise - Bungy Jump - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Ad - WaarBenJij.nu

Baharise - Bungy Jump

Blijf op de hoogte en volg Ad

27 Oktober 2013 | Nepal, Kathmandu

Als onderdeel van het introductieprogramma zijn we naast de Nepalese lessen met de hele groep naar het noorden gereisd, naar de grens met Tibet. Jawel in de lokale bus over de lokale weg. En inderdaad een hele belevenis. Zeker als de chauffeur na een klapband haast begint te krijgen en zijn eindbestemming op tijd wil halen. Dan moet je een aantal keren echt je ogen sluiten want een ongeluk lijkt dan elk moment te kunnen plaatsvinden. Maar gelukkig was dat niet het geval, zucht.

In het resort nabij de overnachting aan de Tibetaansde grens hebben we een korte hike gemaakt van 4,5 uur door de rijstvelden die gestapeld tegen de berg aanliggen. Met de oogst nu in volle gang is er veel bedrijvigheid en worden de zakken van 60 kilo of meer op de rug over de berg gesjouwd.

Ik heb hoogtevrees en vindt de luchtbrug nabij de overnachting al heel wat. Maar er bleek ook een bungy-jump locatie te zijn. Prachtige sprong van 160 meter in het diepe ravijn. jawel geen twijfel mogelijk Mechtild was samen met twee anderen de stoerste onder ons. Voor de tweede maal zucht en blij als ze weer boven is.

• 27 Oktober 2013 - 08:34

Thies En Elke:

WoW! Stoer hoor. Heb je ook een foto dat tante Mechteld aan een stiekje hangt?

Groetjes,

Elke enThies

• 27 Oktober 2013 - 10:50

Jurgen Vermolen:

Leuk om je verhalen te lezen. Het gaat jullie goed daar.

• 27 Oktober 2013 - 17:15

Jack Gudden:

Hoi Ad, geen sprongetje in 't diep gewaagd ? Ziet er allemaal wel bijzonder uit. Fijne tijd daar. Ik zal je stoel warm houden. Jack

• 28 Oktober 2013 - 22:53

Stan:

Jullie komen toch wel heelhuids terug? Stan

• 31 Oktober 2013 - 22:25

Ralph Bertram:

Super stoer die bunjeejump!

Hele fijne vakantie samen!

Ralph & Gonnie

• 01 November 2013 - 08:34

Greetje:

Wauw mechtild wat stoer van jou!!!!geniet ervan samen. Veel liefs

• 07 November 2013 - 14:03

Maartje:

WAT STOER!!! go woman! ;) en wat ontzettend herkenbaar weer al die foto's en indrukken! geniet ervan!

• 09 November 2013 - 14:58

Mimi:

Leuk om jullie reisbelevenissen te lezen. Fijn om ook de foto's te kunnen zien. Met ma gaat alles goed. Groet, Mimi.