Aftellen nu definitief begonnen - Reisverslag uit Kevelaer, Duitsland van Ad - WaarBenJij.nu Aftellen nu definitief begonnen - Reisverslag uit Kevelaer, Duitsland van Ad - WaarBenJij.nu

Aftellen nu definitief begonnen

Blijf op de hoogte en volg Ad

29 September 2013 | Duitsland, Kevelaer

Nog ruim 14 dagen. Eindelijk en toch ook spannend. En nu hier allerlei kleine dingen nog effe regelen. Zorgen dat het huis in orde is en blijft. Zoals het vele vrijwilligerswerk hier ook goed achterlaten, Scouting, herbestemming van de kerk, dwaaltheater en het straatverhaal. En het hele weekend veel familie op bezoek gehad. Veel bekenden komen nog effe langs. En 't is maar drie maanden, maar toch. Volgend weekend kennis make met de rest van de vrijwilligers die gaan.

• 04 Oktober 2013 - 07:58

Thies:

Vanuit Duitsland een berichtje over Nepal. Ontzettende reizigers! Ik en Elke gaan jullie avonturen in Nepal volgen. We zijn best wel jaloers, want Nepal staat ook hoog op ons landen-die-we-zeker-nog-eens-willen-gaan-bezoeken-lijstje.

Alvast heel veel plezier! Namasté!

• 10 Oktober 2013 - 22:55

Nijsje:

Lieve mechtild en ad,

Heel veel succes met de voorbereidingen en de 3 maanden in nepal
    Ik zal in gedachten regelmatig bij jullie zijn
    Het ga jullie goed, en kom gezond weer thuis
    Lieve groet van koos